لطفا نظر بذارید !!!!

دوستان عزیز تنها انگیزه ما از گذاشتن پست و سر زدن و آپ دیت کردن وبلاگ اینه که شما ها وبلاگ خودتونو ببینید و نظراتتون رو بهمون بگید و هیچ چیز به اندازه نظرات شما ما رو خوشحال نخواهد کرد . لطفا با نظراتتون خوشحالمون کنید .



نظرات شما عزیزان:

یاسر رضایی جو
ساعت14:43---13 بهمن 1392
سلام دوستان خسته نباشید میخواستم بگم که به کمک شما دوستان نیاز مبرم دارم من ترم آخرم و تنها واحد های عملیم مونده که شامل :آزمایشگاه فیزیک 2 ،آزمایشگاه مبانی برق، کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع و تربیت بدنی 1 و 2 این درسها رو به علتی که من عسلویه مشغول به کار هستم نمیتونم برای شرکت در کلاسها هر هفته بیام میخواستم ببینم از دوستان کسی شمارهای یا ایمیلی از این استادان داره به من بده تا من بتونم باهاشون هماهنگ کنم ممنون میشم کمکم کنید این شماره تلفنم:09121034624


با سپاس فراوان



پاسخ:دوست عزیز فعلا علل حساب به وبلاگ دکتر حاجی جعفری سر بزن آز فیزیک 2 درس میدن شمارشونم تو وبلاگ هست اینم آدرسش http://varazh.blogfa.com/


j,j
ساعت22:54---12 بهمن 1392
البت مدیرروش نشد بگه:نظر بدید اما ن درحدjj
پاسخ:;-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 12 بهمن 1387برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ